Привет на теб!
Добре дошъл в моя пеперуден свят!
Аз съм любител - крафтър и това е мястото, където искам да споделя своите идеи и вдъхновения.
Е, заповядай - влез и разгледай!
И запази красиви и весели спомени от посещението си!

сряда, 27 юли 2011 г.

Мил спомен, мой...

 Привет от мен!
Представям на вашето внимание нещо много семпло, което сътворих тази сутрин за същата онази клиентка с двете внучки (от вчера). Поводът е юбилей на нейна приятелка. А изборът за чантичката-кутийка никак не е случаен - вътре ще има малко подаръче (бижу), както и послание, изписано върху паус и навито на рулце.
 За направата съм използвала картон за визитки в пурпурно червен цвят. След изрязването на моделчето за чантичката по шаблон (закупен преди време от "Хобисимо"), му придадох релеф и след завършването минах тук-там по релефа с брокатено лепило за лек блясък. За дръжката и за акцент на капачето на чантичката,  използвах сатенена панделка също в пурпурно червено, със сребрист кант. Заради панделките ще участвам в The Crazy Challenge #77 - Ribbons/Панделки.
 И още нещо, което искам да споделя с вас: смятам с тази чантичка да се включа и в предизвикателството на Картичкофуриите - "У дома". Защо? Защото, когато бях малка си спомням, че моята любима баба държеше в една подобна червникаво-кафява лачена чанта... снимки. Да, имахме и албуми за снимки, но в тази чанта бяха най-хубавите снимки-на нейните приятелки, деца, внуци и правнуци...
 Ех, мил спомен, мой...

10 коментара:

  1. Истинско бижу!Много ми харесва и сякаш кани за бал :) Желая ти успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Много красива и стилна! Ще бъде приятна изненада!

    ОтговорИзтриване
  3. Lovely bag project! Thanks for joining us at The Crazy Challenge!

    Kath - GD
    "Let's Get Scrappy!"
    http://kmcbhernandez.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  4. Браво ,красива творба,на мен също ми навява спомени!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен мил спомен....А чантичката е едно малко бижу.
    Благодаря ти, че я сподели с нас в The Crazy Challenge!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотно, много ми хареса.
    Понеже от скоро следя и картички, може ли да те помоля да споделиш затварянето на тази красота? Моля! Поздрави
    http://bonitca.blogspot.com/
    Бонита

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви, момичета, за милите думи!
    Бонита, затварянето е съвсем простичко - аз го правя с 3D квадратче/кръгче, което се слага от вътрешната страна на капачето.

    ОтговорИзтриване
  8. Бонита, на тази снимка може да видиш малката подробност, която те интересува http://2.bp.blogspot.com/-UtxWgBkgVds/TbZ4hJOWVzI/AAAAAAAAAIs/H3M060tqQkQ/s1600/IMG_2560.JPG

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасно! С пожелание да спечелиш конкурсите ,в които искаш да участваш!

    ОтговорИзтриване