Привет на теб!
Добре дошъл в моя пеперуден свят!
Аз съм любител - крафтър и това е мястото, където искам да споделя своите идеи и вдъхновения.
Е, заповядай - влез и разгледай!
И запази красиви и весели спомени от посещението си!

вторник, 12 юли 2011 г.

Summertime

 Предоставям на вашето внимание най-новия ми проект "Пътуване".
Основната ми идея бе това да е рисунка върху паус с акварелни моливи. Исках да добавя нещо нестандартно, затова избрах парченца от миди (някога те бяха част от гривнички). А днес като бях на плаж събрах и няколко охлювчета, и така картината се сдоби с чудесна рамка.
Накрая добавих 2-3 сини перца и вече съм готова да се включа в The Crazy Challenge - Summertime, а също така и да взема още едно участие в Морското предизвикателство на Двете елши.

5 коментара:

  1. Gorgeous - love what you have done with the shells. Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    ОтговорИзтриване
  2. a very pretty card. I love the shell border! Thanks for joining our summertime challenge at The Crazy Challenge this week.
    Tammy DT

    ОтговорИзтриване
  3. Акцентът ти от мидичките е много оригинален и е чудесен в тази цветова комбинация!Само снимката ти да беше по- хубава....! Успех в предизвикателството и поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей, kenli! Благодаря за мнението ти! Както казах и в една предишна публикация - все още се боря с настройките на новия фотоапарат ;)

    ОтговорИзтриване