Привет на теб!
Добре дошъл в моя пеперуден свят!
Аз съм любител - крафтър и това е мястото, където искам да споделя своите идеи и вдъхновения.
Е, заповядай - влез и разгледай!
И запази красиви и весели спомени от посещението си!

петък, 2 март 2012 г.

Пролетта идва!

Омръзна ли Ви дългата зима?!
И на мен!
Отдавна в главата ми се въртеше една идейка -
да направя картичка в японски стил.
А преди няколко дни, 
когато се сдобих с малък симпатичен пънч,
идеята се дооформи и ето го резултата:
Снощи я довърших, днес я снимах.
А какво прекрасно пролетно слънце е пекнало!...
Това е то - пролетта идва!

1) Картичкофурийско предизвикателство #105 - 
"Нереализирани идеи"
2) Deep Ocean Challenge Blog - Challenge #20 -
"Spring"
3) The Crazy Challenge #108 - "Anything goes"

2 коментара:

  1. Много красива картичка и много по японски! Хареса ми и идеята, и реализацията й!

    ОтговорИзтриване
  2. Много красива пролетна картичка. Благодаря ти, че участва в моето предизвикателство!

    ОтговорИзтриване